Κοινό / Σκοπός
Ποιο είναι το ιδεατό αναγνωστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται το κείμενο; Ποιος μιλά και ποιο σκοπό επιδιώκει;
Το κείμενο απευθύνεται περισσότερο σε μεγαλύτερους ή σε ώριμους εφήβους. Το περιεχόμενο σε μερικά μέρη της συνέντευξης γίνεται πιο σοβαρό και πολιτικό, κάτι που θα ήταν βαρετό για πιο μικρά παιδιά. Μιλάνε ο δημοσιογράφος και ο σκιτσογράφος Μιχάλης Κουντούρης. Τέλος, ο στόχος του κειμένου είναι να μάθει ο αναγνώστης κάποιες πληροφορίες για τον καλλιτέχνη και τα έργα του.
Θέμα / Περιεχόμενο
Τι λέει το κείμενο; Ποιες είναι οι βασικές του ιδέες; Ποια θέματα θίγει; Τι «κάνει» ο συγγραφέας;
Το κείμενο δίνει πληροφορίες για τον καλλιτέχνη και την γνώμη του για την σκιτσογραφία και για πολιτικά θέματα. Κυρίος ο καλλιτέχνης εκφράζει την αντιπάθεια προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι ζητάτε με το τελευταίο.
Δομή / Είδος κειμένου
Πώς οργανώνεται το κείμενο σε επίπεδο ιδεών αλλά και διάταξης /διαρρύθμισης. Ποιες συμβάσεις του συγκεκριμένου είδους ακολουθούνται ή παραβιάζονται;
Η δομή του κειμένου είναι:
1. Τίτλος
2. Σύντομη περιγραφή του καλεσμένου
3. Ερώτηση
4. Απάντηση
Το 3 και το 4 επαναλαμβάνονται μέχρι το τέλος. Η δομή ακολουθεί την διάταξη μιας συνηθισμένης συνέντευξης.
Τόνος / Διάθεση
Ποια συναισθήματα προκαλεί το κείμενο σε εσάς ή/και στο κοινό του; Ποια ατμόσφαιρα δημιουργεί;
Το κείμενο δεν δημιουργεί πολύ έντονα συναισθήματα σε κανέναν, επειδή ο τόνος είναι πολύ χαλαρός και δημιουργεί μία ευχάριστη ατμόσφαιρα και μία φιλική συζήτηση.
Γλώσσα
Πώς χρησιμοποιείται η γλώσσα για να εκπληρωθεί ο σκοπός του κειμένου ή για να πετύχει ένα αισθητικό αποτέλεσμα; Ποια εκφραστικά μέσα χρησιμοποιούνται;
Το λεξιλόγιο του κειμένου είναι απλό, κάτι που συνεισφέρει στην χαλαρή ατμόσφαιρα που δημιουργεί. Τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιούνται είναι τα συνηθισμένα που θα εντόπιζε κανένας σε μία συζήτηση δύο φίλων, αφού το κείμενο δεν είναι λογοτεχνικό
Ποιο είναι το ιδεατό αναγνωστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται το κείμενο; Ποιος μιλά και ποιο σκοπό επιδιώκει;
Το κείμενο απευθύνεται περισσότερο σε μεγαλύτερους ή σε ώριμους εφήβους. Το περιεχόμενο σε μερικά μέρη της συνέντευξης γίνεται πιο σοβαρό και πολιτικό, κάτι που θα ήταν βαρετό για πιο μικρά παιδιά. Μιλάνε ο δημοσιογράφος και ο σκιτσογράφος Μιχάλης Κουντούρης. Τέλος, ο στόχος του κειμένου είναι να μάθει ο αναγνώστης κάποιες πληροφορίες για τον καλλιτέχνη και τα έργα του.
Θέμα / Περιεχόμενο
Τι λέει το κείμενο; Ποιες είναι οι βασικές του ιδέες; Ποια θέματα θίγει; Τι «κάνει» ο συγγραφέας;
Το κείμενο δίνει πληροφορίες για τον καλλιτέχνη και την γνώμη του για την σκιτσογραφία και για πολιτικά θέματα. Κυρίος ο καλλιτέχνης εκφράζει την αντιπάθεια προς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι ζητάτε με το τελευταίο.
Δομή / Είδος κειμένου
Πώς οργανώνεται το κείμενο σε επίπεδο ιδεών αλλά και διάταξης /διαρρύθμισης. Ποιες συμβάσεις του συγκεκριμένου είδους ακολουθούνται ή παραβιάζονται;
Η δομή του κειμένου είναι:
1. Τίτλος
2. Σύντομη περιγραφή του καλεσμένου
3. Ερώτηση
4. Απάντηση
Το 3 και το 4 επαναλαμβάνονται μέχρι το τέλος. Η δομή ακολουθεί την διάταξη μιας συνηθισμένης συνέντευξης.
Τόνος / Διάθεση
Ποια συναισθήματα προκαλεί το κείμενο σε εσάς ή/και στο κοινό του; Ποια ατμόσφαιρα δημιουργεί;
Το κείμενο δεν δημιουργεί πολύ έντονα συναισθήματα σε κανέναν, επειδή ο τόνος είναι πολύ χαλαρός και δημιουργεί μία ευχάριστη ατμόσφαιρα και μία φιλική συζήτηση.
Γλώσσα
Πώς χρησιμοποιείται η γλώσσα για να εκπληρωθεί ο σκοπός του κειμένου ή για να πετύχει ένα αισθητικό αποτέλεσμα; Ποια εκφραστικά μέσα χρησιμοποιούνται;
Το λεξιλόγιο του κειμένου είναι απλό, κάτι που συνεισφέρει στην χαλαρή ατμόσφαιρα που δημιουργεί. Τα εκφραστικά μέσα που χρησιμοποιούνται είναι τα συνηθισμένα που θα εντόπιζε κανένας σε μία συζήτηση δύο φίλων, αφού το κείμενο δεν είναι λογοτεχνικό
Comments
Post a Comment